sedacelikss Merhaba pendik medipole gidip doktorundan memnun olan var mıdır acaba? Muhtemelen sezeryan olacağım o yüzden sezeryan olup memnun kalmış anneler varsa çok sevinirim 🙏
Merveee34 sedacelikss ben gidiyorum doktorum Saadet hanım .yarın kontrolüm cumartesi anestezi görüşmem ve korona testim var .pazartesi de hayırlısıyla da doğumum var :)
sedacelikss Merveee34 oo sağlıkla inşallah 🙏 Saadet hanımı daha önce de duymuştum siz de memnunsunuz sanırım. Doğum ücretleri ne kadar biliyor musunuz acaba? Teşekkür ederim cevabınız için 😊
Merveee34 sedacelikss rica ederim :) evet çok memnunum yaklaşımı ilgisi bilgisi çok çok güzel :) ben 4.sezaryen olacağım için bir tık daha fazla fiyat çıkarıyorlar 5500₺ sadece sezaryen için ödeme yapacağım +500 ₺ tüp bağlatmak için vereceğim . Normal doğum 2750₺ sezaryen doğum 3750₺ Diye biliyorum . Sadece korona testi bu fiyat dışında
Witheda Semra İnmez’e gidiyorum. Çok iyi samimi ve bilgili bir doktor. Sezeryan ile ilgili görüşünü bilmiyorum açıkçası ama doktorumdan çok memnunum, öneririm :)