Funda2735 Kızlar çatısı dar olduğu halde normal doğum yaptınız mı 37 hafta 3 gün için sezaryene alalım dedi doktorum Kafamda deli sorular Sezaryen sonrası nasıl geçti ???
Delicesareti Funda2735 çatın darsa hiç riske girme derim doktoruna güven normal Doğum olursa bu sefer çatı darlığı olduğu için alttan dikişin çok olucak yine zorlanıcaksın sezeryan olanlardan o kadar kötü yorumlar almadım benim kuzenim güle oynaya çıktı ameliyattan ki canı aşırı tatlı olduğu halde
Fasulye24 Funda2735 bende sancım var diye dün alttan muayene yaptı doktor alt pelvis kemiğin oval olması gerekirken seninki üçgen ama yapamazsın demiyorum doğum anında yumuşamalar oluyor sadece bebek 3,5 ve üstü olursa sezeryan olursun dedi
Pambix Funda2735 çatı darlığı tamam Sezeryan sebebi olabilir belki ama başka bir sebep yoksa neden 37 de alıyor bence erken bir hafta ortada sebep yokken. Planlı sezeryan için erken bir gafta geldi bana
Funda2735 Delicesareti yani doktorum da net konuşmadı yani korkutmak vs değilde çatı muayenesinde canım çokk yandıı siz normali nasıl yapacaksınız dedi direkt doktorum Ki normal diye direten birisidir kendi de
Delicesareti Funda2735 o zaman başka bi doktorun fikrinide alın derim tabi yine çatı muayenesi yapıcak eğer cesaretiniz varsa