Serap_35 Kızlar dün çatlama oldu bugün yine test yaptım testim böyle çıktı normalmi anlayanlar bakabilir mi https://resimyukle.io/r/8tnNKobXMT
Serap_35 Deniz59 tamam canım çok sağol 2 düşük olunca çok korkuyorum zaman kaybetmek istemiyorum artık
Deniz59 Serap_35 çatlamayıda değerlendiysen artık beklemek kaldı hayırlı güzel haberler alırsın inşallah 🙏 ☺️