Kızlar 36+6 gebeyim 4 gün önce pozitif çıktım ama kendi doktorum pozitif hasta kabul etmediği için kontrole gidemicem filyasyon ekibinde arayan hemşirede bu konuda bir bilgi vermedi kendi doktorumla da telefonda konuştuğum da birşey demedi çoğu kişi covid de kan sulandırıcı veriliyor kullanıyoruz diyor ama ben daha henüz başlamadım bunu nasıl çözümlerim bilgisi olan var mı gerekli mi başlamam gerekiyor mu nasıl öğrenicem tetkik yaptırmadan🤔