Busss_ ben kullanıyorum 🤭 hemde 2018 de ogluma almıştım gece besik olarak 6 Aydan sonrada ana kucagi gibi kullandım.. oglum çok severdi sakladım simdi 4 aylık kizim var onda ayni sekilfe gece besik olarak kullanıyoruz 5.6. Ay gibide gene oturtur pozisyonda falan kullanmaya başlarım ben memnunum ☺ o zaman 220 tl ye almıştım ben