Nefesin01 Arkadaşlar merhaba https://imgyukle.com/i/kVQ8pf https://imgyukle.com/i/kVQ3xI Bu pijama takımlarından alan var mı beden konusunda tereddüt yaşıyorum 😕
busegrr Nefesin01 hastane için xl aldım ben bel lastiği çok sıkmasın diye 8 aylık gebeyim şuan giyince yapıştı, göbeğim doğumda inince daha rahat olur ama https://ty.gl/nowzlsc8wd
Nefesin01 8 aylık hamileyim göbek çevrem 105 cm çok bol bir şey almak istemiyorum doğumdan sonra da kullanabilmek için ama hastanede beni de idare etsin daha 1 ayım var hangi bedeni almalıyım bilemedim 😞
Nefesin01 busegrr En büyük beden xl sanırım ben de öyle yapacağım doğumdan hemen sonra inmez karın diyorlar pijamayi da hemen sonra giyeceğiz alınca işimize yarasın umarım sonrasında çok bol olmaz da hep giyebiliriz
busegrr Nefesin01 kalıpları bence çok bol değil birde ben pijama vücuduma tam yapışsın sevmediğim için sonrasında hafif salaşta olsa sorun etmeyeceğimden xl aldım