Kızlar post açmıştım kontrolüm var pzt günü die bi heyecanla gittik eşimle doktor önce bebeğin ölçümlerini kilosunu vs hesapladı sonra benim oğlanın yüzünü görmeye çalıştı bende kameraya çekiyodum o sırada fenalaştım doktorum hemen soluma yatırdı tansiyonumu ölçtüler 7 ye kadar düşmüş o kadar kötü oldum ki bayılıcam sandım sonra biraz kendime geldim hocam devam edebilirz bebeği görmek istiyorum diyince eşim doktora hocam boşverin zaten doğunca görcez dedi😂eşimin aklı bende Benim aklım bebişte o durumda bile hala çocuğumun yüzünü görmek istiyodum ana gibi yar olmaz die boşuna dememişler velhasıl çocuğum yine göstermedi kendini ama doktorum söz verdi bidahaki gelişinde üç boyutlu güzel bi foto ayarlıcam dedi bakalım ☺️Bu arada 34+2 ydim 2750 gram olmuş oğlum bana biraz fazla gibi geldi 13 gün önce kontrolde 2200 dü normal mi sizce kilosu o halsizlikle bişi soramadım doktora