Merhaba arkadaşlar, 9 ay boyunca kullananlar oksaparşar sonucu prensesimi sğalıcakla kucağıma aldım.. elimde 100 adetten falza Oksapar 0.6 var. benim gibi bu iğneyi kullanan gebe dostlarıma yardımcı olmak için hediye etmek istiyorum. İhtiyacı olan varmı?