Ozge2626 Kızlar 19 haftalık hamileyim ilk dozumu birazdan olacağım tetenozda ama kimisinde ağır geçmiş kimisinde hafif ben de korkmaya başladım:(( siz vurulduysanız belirtileriniz nelerdi
Yzaman Ozge2626 dün vuruldum doktorum kol ağrısı yapar çok agrirsa parol içebilirsin dedi ilk kızım da 4 doz olmuştum hiç kötü birşey olmadı
Mimik Ozge2626 hayatinda ilk kez olacaksan eger, ates bile yapanilir biraz… Ama ilk asin degilse, asi yerin biraz sisip, kol agrin oluyor…
Nureylaa Ozge2626 hic bi belirti olmadi bende zaten 4.dozumdu ağrı sızı falanda olmadi vücuda göre değişiyor aslında bakarsınız sizde de ağrı falan olmaz
Elif1104 Ozge2626 2.dozumu dün vuruldum hafif kol ağrısı var koluna arada buz koyabilirsin ağrısını hafifletiyor