feyzakus Bu süreç çok sürükleyici çok can sıkıcı canım bence yarın sabah ilk işin sağlık ocağına gitmek olsun zaten birgün sonra çıkıyor kendini daha çok hirpaliyorsun aklındaki soru işaretini gidermek için bir an önce gidip sonuç almalısın bak benim de 3. Günüm kanamam bitti azaldı hiç bu kadar az olmazdım eminim bunların hepsi stres kaynaklı