Selam güzel anneler. Bu haftasonu bebek arabası ve puset alıcaz henüz almadık. Trendyoldan da Ana kucağı sipariş vericem puset varken gerek yok diyenler oldu. Onda da sallanıyormuş. Gerek yok mu gerçekten siz ne yaptınız? Birde ana kucağı önerisi olan var mı?