Seda0651 40+0 oldum hiçbir şey söyleyen yok . Acaba kaçıncı haftaya kadar bektirler . En geç ne zaman yatış vermeliler . 40.hafta dolduktan sonra tehlike li diye biliyorum ama bugün git 3 gün sonra gel deyip gönderdiler
balbocegim27 Seda0651 ben 1 gece kalmıştım o ara yanım da bi kadın kalıyor du onun da 40+3 du suyu azaldığı için yatırmışlar yani suyunun azalması sancin falan olması lazım galiba
Neslhnugrlu İlk gebeliğimde benimde öyleydi 41 haftaya kadar beklediler herşey yolunda diye hatta 41+3 de fln yatış yapılacaktı bebek iri olduğu için 41 haftada yaptılar yoksa bekliceklerdi