Burcusahinnn ben hamileliğimin başından beri adet sancısı gibi kasık , diz üstü arada bel ağrısı yaşıyorum 27. Haftadan beri de çatı ağrım oluyor bunların hepsi normalmiş çok şükür hiç bir sıkıntı yok 🥰💙 kanama falan olmadığı sürece korkmayın ama içiniz rahat etsin diye doktorunuza bir danışın geçmiş olsun 🌸