Masal-07 2li tarama testinde bebek daha yirmili haftalarda oluyor duruşunun hiçbir önemi yok ki.doktor çok dengesizmiş takılmayın siz.Biz cinsiyeti öğrenmeye gittiğimizde bebeğim amuda kalkmış bir şekilde duruyordu ve doktor güldü geçti hiçbir yerine baktırmıyor dedi😅 Ayrıca bende de kist var ama önemi yok demişti doktorum içinizi rahat tutun öyle dengesiz doktorlara da kafanızı takmayın