Kızlar herkese selam. 36+5 haftamızdayık 3 gün önce doktor yolunda dedi hər şeye. Ağrılarım oluyordu amma dün akşam bir az da artdı uyuyamıyorum. Ağrı çok ağır deyil sanki huzursuzluk veriyo. Bacaklarım, bacak arası ağrıyo. Birde göbek deliyi etrafında aşağıda bazen, belde ağrı oluyo. Yalancı sancı bu mu? İlk diye bi şey anlamıyorum