Papatyamm123 Kizlar özelde perşembe gubu kan vericem bakalim ne olur bilemem bakıp gorucez insallah değer düşmez ve ben adet olmam
Papatyamm123 Ysmnbarin ya üzüldüm rabbim en kısa zamanda size hayırlı evlatlar nasip etin benimkisi insallah sağlıksız değildir yaa Yüzde 60 artmis bize Buda yter dedi doktorum ama artmasaydi korkabilirdik ama artmış dedi bqkalim perşembe sonuç ne cikacak
Ysmnbarin Papatyamm123 şimdi çok şükür 21 haftalık hamileyim inşallah Rabbim sizin de sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder
Ysmnbarin Papatyamm123 bu hamileliğimde devlete gittim zaten hamilesin kese de bebekte görünüyor dedi hcg değerlerime bakmadılar
Papatyamm123 Ysmnbarin insallah yukselmese gebelik belirtileri olmaz ki asiri gaz çıkartıyorum surekli idrara çıkıyorum belim ağrıyor migdem bulaniyo halsizim bu hcg artması uyuyamazdım ki
Ysmnbarin Papatyamm123 en önemli belirti mide bulantısıymış zaten. Sağlıklı gebelikler de mide bulantısı olurmuş
Papatyamm123 Ysmnbarin bakalim yarınki kan sonucum ne cikicak 10 30 a randevum var bakalimm ne dicek ya Altan abksam isterse baktirkicamm ugrasamam Altan bakalim nasip