Semaselcuk Hiç kasmadım inanın. Çünkü insan sancı geldikçe bir an önce açılmam olsun da doğurayım diyor. Hatta ben ebe bi an önce gelip açıklığa baksın istedim benim için doğumun en iyi yanlarıydı. Korkmayın bir an önce bebeği kucağa alma hissi anneye çok büyük güç veriyor. Sırf o bi sıkıntıya girmesin diye sancı çekerken bir kez dahi bağırmadım o cesaret geliyor inanın.