Edaliko Kızlar merhaba bebek için oda yapmak istemiyorum tayinciyiz zaten . Besik aldık dolapta bizle birlikte olur diye düşünüyordum ama şimdiden eşyası oluyor bir sürü ama çok pahalı bisey de almak istemiyorum simdi .biraz İnternete de baktım 1000 -1500 arası bisey alsam iş görür mü önerdiğiniz aldığınız kullanışlı gardırop var mi acaba
evlatkokusu0806 Edaliko bizde taşınıcaz bizim gardrobumuzu sıkıştırıcam ben şifonyeri boşaltıp bebek eşyalarını koyucam
Dilekcnkn Edaliko Dolap yerine şifonyerde alabilirsin ama ister istemez eşya doluyor valla ben hem beşiğe hem şifonyere koydum dolap var şu an iki oğlumun eşyaları var ama belli bebeğinde gelcek bez, ıslak mendil, battaniyeler falan yer kaplıyor valla 2 kapaklı bir dolap bakabilirsin canım istersen .
Aycnnn Edaliko valla canım bizde tayinciyiz ben o yüzden a101 den aldım kurduk yerleştirdim de gayette iyi ben memnun kaldım sağlam yani şuan batıdayım yaza doğuya gidicez batı dönüşüne kadar bana yeter diye düşünüyorum sonrasında artık oda yapınca kaliteli birsey alcam tavsiye ederim 350 gibi bi rakama aldım alt kısmına bi tane daha askı yeri yaptırdım
Edaliko Esraa_mommy görsel yada modelini atabilir misin canım. Bende netten bakıyorum ne çok kötü ne çok iyi olsun diyorum ama 1000 lerde olanların yorumunda sallanıyor resmen hiç sağlam değil diyorlar emin olmadım hiç
Edaliko evlatkokusu0806 benim dolabim çok kullanışlı değil maalesef çok pişmanım seçerken içine daha çok dikkat etmedigime. Boşuna almayım evde kitaplık tarzi iki dolabim vardı onlara kapak yaptırayım dedim iki kapağa 500 lira dendi ki yapılsa da çok iş görmeyecek. En azından bir dolap alayım dedim ama uyduruk da olmasın diyorum bir iki yerde baktım sadece bebek icin küçük çaplı bir dolapa 4000 lerd3 vermek çok geldi şuan için
Edaliko Dilekcnkn oyle yapcam gibi canim trendyolda indirim varken de baktım biraz alirkende çok kötüde almak istemiyorum alan önerdiği model olan var mı bir araştırayım dedim
Edaliko Aycnnn bende öyle yapcam gibi canim her şey çok pahalı. Şuan 600 lerde olan dolap yorumuna bakıyorum sallanıyor elde kalır denilmiş emin olamadım hiç ne cok iyi ne çok kötü olsun diyorum bakalım
Elifss1 Edaliko büyüyünce oda yapacağım için dolap almadım bekarlığımdan bez dolabım vardı onun içine yerleştirdim eşyalarını
PrensesFiona Edaliko 1700 e genç gardrobu aldım. Şifonyere de ihtiayaç kalmadı. Burda nadide ye bir maağaza var ordan aldım canım
Dilekcnkn Edaliko Ben rabi mobilyadan aldım yani kapaklar mdf diğerleri sunta ama güzel içi sadece bana göre biraz küçük😊
Aycnnn Edaliko evet malesef hersey o kadar pahalı ki ne alacağımızı şaşırdık dediğin gibi ucuz alsan bi dert pahalı alsan bi dert ama ben a101 dolabında memnun kaldım araştır bi istersen
ikiprensesannesiii Edaliko ben hepsiburadadan almıştım sunta 3 kapaklı bir dolap biz de tayinciyiz diye kaliteli birşey almadım giderken atarım dedim. A101 e falan da geliyo dolaplar bazen o tarz aldım kalite olarak
Edaliko Dilekcnkn bende özellikle ondan bir modeli beğendim dediğin gibi yorumlarda kapaklar çok güzel ama iskelet iyi değil diyorlardı. Evet hayat pahalandi farkındayız bunun ama bin lirayada sanki daha kaliteli bekliyoruz değil mi 🙂
bahtnurr1 Edaliko a 101e bak canım internet sitesi veya broşür takip et çok uyguna geliyor en azından işini görür. Ben yatak odamın şifonyerini kullanıyorum eşyalarını tam aldı diyebilirim
Esraa_mommy Edaliko https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/yatak-odalari/hazir-gardiroplar/40407922/brimnes-gardirop.aspx
Dilekcnkn Edaliko Yani öyle tabikide ben 500 gibi birşeydi aldım şifonyeri daha doğrusu 4 kapaklı bir gardrop , şifonyer , 2 karyola , çalışma masası aldım rabi mobilyadan gönül ister ki kaliteli alalım ama evdeki hesap bazen uymuyor
Edaliko Dilekcnkn oyle canim benimde ilk bebegim olacak öncesinde tedavi ve başarısız tup bebek surecim oldu elde ne varsa kaybettik . Sabah bir üzülmüştüm insan en güzeline heves ediyor haliyle ama kendime kızdım rabbim bana hepsinden güzelini nasip etti dolabıda kalitesiz olsun eşyası az olsun rabbim yokluğunu göstermesin insallah