Feriyecrin_annesi Hoho canım bekkemede kal ve bu süreçte kendini hiç yorma dinlen. Ben 2 Gebeliğim de de yaşadım bunu yerleşme kanamsına benziyor.
MinikGrilBaby Hoho Yanlış yönlendirmek asla istemem ama benimde böyle olmuştu sonra test yaptım pozitifti. Kanda da baktırmıştım ozaman inanmıştım. Regl dönemin gecikti mi peki?
1ErkekkAnnesii Hoho bendede yerleşme kanaması vardı adet oldum sanmıştım adet olacakmışım gibi kasıklarımda hafif ağrı vardı test yapmıştım pozitif çıkmıştı adetim 3 4 gün gecikmişti 2 3 gün yerleşme kanamam olmuştu hafif isterseniz bir kaç gün daha bekleyin
MinikGrilBaby Hoho İstersen dene ama biraz bekleyip 2 gün geçsin dediğine göre öyle dene bak bakalım. Eğer yaparsan testi buraya da yaz olur mu ben de merak ettim 🙈pozitifse de yine tam emin olmak için kanına baktır.
Feriyecrin_annesi Hoho canım ben ilk gebeliğin de yaşadıpım da yapmıştım çıkmamıştı bence adettinin normal gecikmesini bekle. Bazen kan da bile çıkmayabiliyor. Keza benim ilk gebeliğin de öyle olmuştu.