Selda01 canım bizdede var kan uyuşmazlığı ilk gebelikte pek sorun olmuyo yazıyodu internette ama doktorumuz bize tahlil yaptı ve yaptığı günün aksamı hafif kanama oldu aradık kendisini hemen acile yönlendirdi ve orda hem düşük önleyici iğne hemde kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular. Sabah hemen doktorun yanına gittik ve tahlil sonucuda cıkmıştı biz ilk gebelik olmasına rağmen kan uyusmazlığından etkilenmişiz şimdi iğnemiz vuruldu ama ilerleyen haftalarda bir kez daha iğne vurabiliriz dedi bu iğnenin zararı yok aksine yararı var dedi. Bu arada bunlar 6+4 haftalıkken oldu şimdi 10+5 tarama testlerine başlayacağız