gokcekilic 17 + 2 yim hala prilamı bırakamıyorum içmediğimde midem cok bulanıyor içtiğimde de bulanıyor ama azaltıyor en azından bir seyler yiyebiliyorum bırakmam sart mı doktor icme dedi ama durum böyle ne yapmalıyım 🥺
Elika0 gokcekilic bennnben.. 23.haftadayım hala içiyorum. Doğuma kadar içen var. Miden bulanmasın iyi ol da kullan canım
Ceyda12 gokcekilic bende 1 ay kadar sürekli kullandım sonradan farkettim ilaç artık miğdemi bulandırmaya başlamış kesmiştim kullanmayı birde bende aşırı derece uyku ve halsizlik hissi yapıyordu 😒
alparslanannesii1661 gokcekilic 32 ye kadar ictim artık doktor bagimlilik seninki dedi hatta soyle bisey dedi bebegede uyku yapiyormus sonra bıraktım
Popcorn 16+3 üm ama benim de dinmedi midem sabahları kalkıp hala kusuyorum 1 haftadır bırakmıştım ama prilama geri başlayacağım gibi duruyor resmen eziyet ama bu uyku yok yemek yok yürüyen ceset gibi oldum. Şimdi bebeğe uyku yapıyor deyince şüphede kaldım ama
Dyg61 gokcekilic bende 6 aya kadar kullandım bırakmayı deneğimde midem bulanıyordu sonra burda biri söyledi bırakınca bir kaç gün midem bulandı sonra geçti diyince bende sabrettim denedim gerçekten bir kaç gün midem bulandı ve sonra geçti
Senayyalcin gokcekilic Neden içme dedi? Doğumdan bir önce bile kullandım dokuz ay hiç bırakmadım zaten bitkisel bir ilaç
Busra_aras gokcekilic ben onu hiç kullanmadım ilk 3ay benimde miğde bulantım vardi bana dediler sabah aç karınla bir tane siyah zeytin ye zeytini bitirdikten sonra çekirdeğini bir bardak suyla hap yutar gibi yut 1saat felan bisi yeme sonra yemek yiyebiliyordum kusmuyordum
perihanguner Bende bikaç kez bırakmayı denedim, hatta bıraktığımda kusmalarım devam ediyordu ama bikaç güne alışıyor mideniz . Psikolojik olarak bağımlı olduğumu düşünüp bıraktım 24.haftada .Cidden öyleymiş😊
gamzelianne1 gokcekilic 33+0 olduk bugun ama hala kullaniyorum. Doktoruma soyledigimde doguma kadar kullanabilirsin dedi😌
Rmys_eyllhfa_ Doğumdan önce ki geceye kadar kullandık bebeğimi kucağıma alır almaz kesildi kusmalar bırakamıyorsanız kusmalarınız devam ediyorsa kullanın benim doktorum kullanmamı söylemişti gemim kusmalarım çok ağırdı o yüzden hep kullandım
Damli gokcekilic bende dün denedim içmemeyi ama kustum hep nasıl olacak bilmiyorum gerçekten iyileştim sanmıştım onu içerken o yüzden bırakayım dedim ama pert oldum resmen
Mehtap61A 34.haftamdayım ve halaa kullanıyorum.. Bırakmayı denedim 1 hafta kadar ama öldüm öldüm dirildim resmen iştah yok bişey yok. Başlayınca tekrardan kendime geldim inanki. Doktorum zaten bir sakıncası olmayacağını söyledi doğuma kadar devam ☺️