Dilekcnkn Sybabyss Benim yer sıkıntım yok o yüzden normal aldım canım küvetlerde baya pahalıydı zaten katlanırdan da korktum biraz birden aşağıya iner diye 😂😂
UralYlmz Sybabyss benim evim 1+1 olduğu için banyomda çok küçük o yüzden sadece küveti katlanır aldım yer probleminiz yoksa katlanabilir olanlara o kadar para vermeyin derim
rgk Sybabyss Yeriniz varsa normal bence. katlanırları ben beğenmedim sekil kalite olarak, diğeri daha iyi geldi bana
Valide Sybabyss ikiz bekliyoruz o yüzden katlanır almadık bir süre sonra aynı küvete girmek isteyip diretecekler diye düşündük Battal boy bir küvet aldık 😂😂
serpiltay Ben tercihimi katlanabilirlerden yana kullandım indirimleri takip edersen hemen hemen aynı fiyata yakalayabilirsin sende
Yagmur00 Sybabyss cok para be okadar ona nıye werıyom kı kalan parayla yine cocugumun eksiğini alırım
elftrndmrci marbling10 birden kapanan katlanan kuvet olayını bende çok duydum ya mekanizması bozuk olduğu için olabilir sanırım. Bende çok şanslı bi insan değilim kesin bozuğunu bulurum diye normalinden aldım 🙈