Haticem01 Lohusa kilodu ya da hasta bezleri kullanılmasını söylüyorlar normal pedler yeterli değil mi ilk doğumum teşekkür ederim.
Dilannn47 Haticem01 ya bnde ped işimi görmüştü yani ilk 1 2 gün kanama biraz fazla olur yani ikide bi deistiremezsin bnce ped kullan hem daha rahat