Kizlar merhabalar sizden dua istiyorum yarın sabah 6 ya yatisim yapıldı 37+2 olduk bebiş kanala girmiş nişanım da gelmişti yarın fitille doğumu baslatacak doktorum dua eder misiniz ilk doğumum. Rabbim hepimize güç kuvvet sabır şifa versin inşallah..❤️