Dml_mom 6+5 de gittiğimde görmüştük ama tam anlamıyla duymamıştık kesik kesikti ses küçük olduğundanmış canım doktor da normal olabileceğini söylemişti 7+ da gittiğimde tam anlamıyla duymuştuk çok şükür istersen bekle 1 hafta daha gidince net duyarsın 🤍