zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar yatakta yan yatmak için döndüğümde sanki ultrosonla bakılan yer tam hafif ağrıyor neden olabilir ki böyle hep sırt üstü yatmam mi gerekiyor
Ozge2805 zeynnn5441 yatmaktan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum daha çünkü çok küçük bebegin , ben karnım çıkana kadar baya yattım ağız üstü yan sonra istesende yatamıyorsun ağız üstü sırt üstü . Bir sor doktoruna belkide üşüttün veya başka bir sebepten ağrıyor
Ysmnbarin zeynnn5441 daha çok küçük olduğu için hissedeceğini sanmıyorum. Ben 21. Haftama girdim Göbeğim çıkmadığı için hala yan yatıyorum Rahatsız olduğu zaman batıyor kramp giriyor belli ediyor zaten
Papatya-Kokusu zeynnn5441 Hayır 6. Aya kadar istediğin gibi yatabilirsin ben 15 haftalığım yüz üstü yatıyorum hala ilk gebeliğimde de 20 haftaya kadar falan yattım yüz üstü