tugce_sultan ilk başta Rabbim sağlıklı, sıhhatli yavruna kavuştursun seni canım benim. Ben 3 gün travayda bekledim normal doğuma zorlandım ama sezeryan oldum. İyi ki de sezeryan oldum ki zaten sezeryan istiyordum. Aslında “herkesin doğumu kendine özeldir.” bunu kesinlikle unutmamak gerekir. Bende cesaret yoktu normal doğum asla yapamazdım. Yapamayacağımı da söyledim. Etrafımda normal doğum yapan annelerden duyduklarım “ sonrasında enfeksiyon oluşumu olduğu, doğum sırasında oraya da dikiş atılabileceği.. ” ama bunları yaşamayıp kolayca doğumu bitiren anneler de var. Ama hastanede yattığım süreçte normal yapıp dikişli anne gördüğüm de sezeryandan farksızdı. Ben spinal sezeryanla oldum. Zaten emin ol ki doğum anı geldiğinde anlamayacaksın bile nasıl bittiğini. Ben doğumdan 4 saat sonra kalkıp yürüdüm. Birde kızım yoğun bakımda diye acımı unuttum sabah yine kalktım doktorlar, hemşireler şaşırmıştı. Sezeryandan sonra dikişlerine çok dikkat etmen gerekiyor birde doğum sonrası hemen korse kullanırsan düzenli göbeğinde kalmıyor. Buradakileri okuyup kendini korkutma hayırlısını dile. Okudukların bir nebze bilgi kalsın ama bende bunu yaşarım diyip kendini sıkıntı sokma. Ve emin ol ki ister normal ister sezeryan ol yavrunu kucağına alınca hepsi bitmiş oluyor. Rabbim hayırlı, kolay doğum nasip etsin inşallah canım 🌼❤️