Buglemebrr Bugün 18+6 günlük hamileyim. Detaylı ultrason için 18-22 arası diyorlar. Benim de 2 hafta sonra kontrolüm var. Ama bugün gidip yaptırmak istiyorum. Sizce erken mi olur 🌺♥️
SayeMom Buglemebrr yo değil aslında ama yüzünü falan daha net belirgin istiyorsan son haftada yaptır ben 23.haftada yaptırıcam☺️
Minnosumm89 Buglemebrr ben 18 e girdiğimde gitmiştim. Erken teşhis hayat kurtarır. Bunun bedelini çok ağır Ödemiş biri olarak. 16. Haftadan sonra zaten yapılabilirliğini söylüyor perinatologlar
Buglemebrr SayeMom 3 defa cinsiyet değişti , ve tarama testlerini yaptırmamıştım . E haliyle bugün gitmek istiyorum da yine kararsız kaldım 😂
Buglemebrr Minnosumm89 ayyy kuzum benim ya üzülme emi 🌺 sen şimdi öyle diyince hemen kalkıp gidesim geldi
Leyli-84 Benim doktorum bazı problemlerden dolayı profesöre gönderdi oda 22.hafta gelmemi söyledi.. Sebebi var mı bilmiyorum bu haftada çağırmasının