Esradmrkl Merhabalar bebişimiz 1 aylık çok ağlıyo gazdan dolayı ben şunu soracaktım aslında bi gaz damlası vardı ismini unuttum bilen annelerimiz yazabilir mi birde masaj için hangi yağı önerirsiniz 🙏
iko58 Esradmrkl en çok kullanılan sab simplex biZ de çok işe yaramadı diğeri de nurse harveys. Bundan memnunuz
deletedmom351 Esradmrkl Canım gazı için doğal yöntemleri uygula geçmezse damla kullan en son gaz için iyi olan kimyon ve rezene diyorlar onu dene istersen ve emzirdikten sonra muhakkak gazını çıkart. Biz damla olarak maflor kullanıyoruz bu arada
Ilkannelik Esradmrkl hakikî zeytinyağı ellerinde işitip gobisine masaj çok iyi geliyor.😊 test edildi.
deletedmom351 iko58 Canım bu damlaları doktor tavsiyesiyle kullanıyorsunuz dimi mesela biri fayda etmeyince doktora Bilgi verip diğerine mi geçiyorsunuz yoksa baktınız olmadı kendiniz mi gidip alıyorsunuz?
iko58 deletedmom351 ilk kontrolüne gittiğinde gazı olduğunu söyledim o da bize 4 damla yazdı verdi. Sırayla dene işe hangisi yararsa onunla devam edersin dedi her çocukta farklı oluyormuş. İlk aldığımız işe yaramayınca doktora daha sormadım ikiciyi aldım
deletedmom351 iko58 Anladım bizim gaz değil de kabızlık var doktor gaz için maflor verdi ama kabızlık için pek işe yaramadı bende doktora sormadan başka alsam mı diye düşündüm ondan sordum ama insan emin olamıyor