Omay0707 valla 4 eylül yumurtlama 5 eylül çatlama gördüm , 7-8-9 eylül kasık ağrısı batması hissettim. Şimdi hafif hafif sol kasığımda batma oluyor neyin nesi bilmiyorum aslında daha da erken. Bugün adetimin 20. Günü beklemedeyim🤷🏻♀️ Sende. Varmı belirti canım