Kızlarr sonunda bende doğurdum cok şükür 39+5de sabah saat 5:30 da kasıklarımda haff agrılar baslAdı ben yıne yalancı sancıdır dıye uyudum ama daha sık girmeye basladı kalktım squat yapmaya başladım daha sonra agrılara dayanamaz oldum annemı babamı uyandırdım.hemen hazırlanıp hastaneye gectık ebe geldi muayene etti 8cm acılman var doguma gecıyoruz dedi doktorum geldi suyumu patlattı daha sonra agrılara dayanamadım doktorum ıkı ıkınmada kucagında dedi daha sonra sancı geldıkce ıkındım cok sukur bebegım kucagımdaydı gercekten az agrı çektimm.Allahım ısteyen herkese nasipetsın.sorularınızı yanıtlarım istersenız