Alp-2806 Evet hepsi bebek ilk ögrendigim 1.ayda sivrildi 2.aydan sonrada göbeğim büyümeye başladı 🐣 Herkesin vücut yapısına göre değişebilir göbek yapısı ya da ay büyüklüğü, kiminin 4.aydan sonra cikiyor gobegi benim 5.ayda olan budur 😍 60 ile kaldım hiç bulantı kusma yaşamadım 58 e dustum sicaklarda cok bir sey yiyemedim yeniden 60 ciktim doktor ideal bir kg dedi, kizimda haftasina gore onde gidiyor 20+5seklinde , boyumuz 20 cm 266 gramiz , herhangi bir hamilelik belirtisi yasamadim cok sukur gobisimde minik kızımla belli oluyor hamileligim bu durumdan çok memnunum 😍 17+1 ve 18+2de minik kızımı hissettim😇 sizde göbek durumu nasıldır 🤗