Zerrecik Ben baya geç kalmışım sanırım 😋 35 ilk bebek. Eşim 42. Ama hala ruhumuz çocuk. Ve çooook mutluyuz. 9 aylık evliyiz ve 10 güne oğlumuz gelecek inş.....
mucizem61 ben 10 yıllık evliyim iki kez düşüğüm oldu olmadı daha çocuğum şimdi 31 yaşındayım var 21 haftalık hamileyim rabbim ne zman nasip ederse ozman oluyor yaşlanmadık dimdik ayaktayiz😀😀😀
AyeglGzkaraKarabulut Aysenurtsr bencede en güzeli ☺️ ilk çocuğu 22 de yaptım somrasında bekledim 30 da yaptım valla ilkinde anlaöadım bişe şimdi an an yaşıyorum
deletedmom6295 Kairem ben aslanlar gibi 35 te doğuracağım nasipse 😀 mis gibi gezdim tozdum dünyalık hiçbişeyde aklım kalmadı şimdi de evladıma odaklanacağım çok şükür