yenihamiscik giresun ben olmadım aşı açıkçası çokta korkuyorum tetonoz aşılarımı bile doktor hamile kalmadan yaptırmıştı ne olur ne olmaz diye ama olmasam da bişey olur mu ki diyorum
Valide giresun ben covid aşılarımı hamilelik öncesi olmuştum sinovac vurulmuştum, peşine hamile kaldım, tetanoz aşımı da vuruldum ilk gün biraz kırgınlığım oldu o kadar başka problem yaşamadım, uzun yıllar hashımoto hastasıyım🌸
busra5501 giresun tiroid hastasıyım 75 mg ilaç alıyorum. Hem tetanoz hem kovit aşılarımı oldum. Tetanoz da çok ağrım oldu biontech vuruldum sıfır ağrı sızı ile geçti çok şükür
Valide giresun ben gebelik öncesi vurulduğum için sinovac vuruldum o zaman henüz biontech yoktu, 3. Dozumu gebelik sonrası biontech olarak vurulmayı düşünüyorum çünkü sinovacın koruyuculuğu maalesef tartışılıyor
giresun busra5501 bende tetonuzu hiç anlamadım 🤣acaba sinovac mi olsam biontek çok ağır geçiren varmis
busra5501 giresun siz bilirsiniz ama madem olacaksınız biontec olun derim doktorum proftu ve simovoc delta ya karşı koruyucu değil dedi. Biontech oldum kol ağrım bile olmadı korkmayın.