My1610
Bende sezeryan olmak istiyorum hemde çok normal doğumdan korkuyorum gerçi devlet hastanesine gittiğim için benim elimde olan bir şey değil ama özele gitseydim kesin sezeryan isterdim. Bende bi ara eşime sezeryan olmak istediğimi söyledim o da yok diyo normal ol çok sinir olmuştum 😑sanki normal çok kolayda, çok biliyo 😑😑