Demirtass12 Arkadaşlar merhaba dün kontrolde 3 cm açıklığım vardı dünden beri adet sancısı çekiyorum dün parol içtim biraz rahatladım ama şimdi yine ağrıyor ve karnım yumuşamış hissediyorum normalde çok daha sertti karnım nedeni ne olabilir
hanimhanimcik Demirtass12 doktorunu arasan eğer git derse gidersin. bebeğin hareketlerini hissediyorsan sorun yoktur bence