Kızlar merhaba🌼 dünden beri arkadaşım devlette doğumla uğraşıyo hala olmamış göstermiyolarmış kimseye ailesi baya üzgün keşke özele yaptırsaydık diye.. bende şu an bi özele bi devlete gidiyorum kontrole iki doktorum var özel fiyatları da bana çok gereksiz geliyo yaa bebeğime masraf yaparım bi şeyler alırım diye düşünüyorum odası kıyafetleri ilerisi için yatırım filan sizler biliyo musunuz aşağı yukarı ne kadar oluyo özelde doğum