Gzmhsyn 20+3 haftalık oldum doktorum olabilirsin dedi oldum yan etki yapan var mı kolumda acı baş ağrısı var normal mi acaba
Prensannesi38 Gzmhsyn bende dün oldum biaontec ama sadece. Hafif kol ağrım oldu çok şükür başka birşey olmadı şifa olur inşallah bebislerimize 🙏🙏
EceDrn Gzmhsyn normal gayet canım bende 17. Haftamda olmuştum ilk dozumu kol ağrısı yapmıştı 2. dozumuda cuma günü olucam inşallah. @Fatma_6868 inan valla ben hiç bir zorluk yaşamadım aşıdan sonra 2 gğn kol ağrısından başka hiç bir belirti yaşanmadı. Gayet normal hayatıma devam ettim. Hatta şuan salgın var herkes kırılıyor bende üşüttüm biraz boğaz ağrısıyla kalktım bir gün 5 gündür çekiyorum test vs oldum covid değilim üşütmüşsün dedi doktor inan şu hastalık evresi beni mahfetti 5 gündür can çekişiyorum bide covid olsak ne olur bilmiyorum basit bir soğuk algınlığında bile mahfoldum ilaç içemiyorsun tedavi olamıyorsun ıhlamurla limondan tiksindim tek kullanabildiğim şey pastil 🥺 oda anlık 1 saat rahatlattı sonrası işkence rabbim covid olanların yardımcısı olsun çok zor cidden yani. Hasta olmaktansa günlerce kol ağrısı çekmeye razıyım çok zormuş cidden covid olanları hayal dahi edemiyorum 😢
Fatma_6868 EceDrn ayn allah herkezin yar ve yardımcısı olsun o halde ben olayım aşımı bi yandan düşünüyrm misafir çok gliyr olmasam mı die ama gelen giden olmyr
Sedacyln Gzmhsyn ben 2 dozumuda oldum canım biontec 22 haftalığım 14 gün önce tamamladım çok şükür. İlk dozda 3 gün fena kol ağrım oldu ama 2. Dozda hiçbiryan etki olmadı hissetmedim bile
Sedacyln Fatma_6868 alakası yok canım ben oldum 22 haftalığım çok şükür gayette güzel ilerliyo hamileliğim hiçbir problem yok. Doktorun onay veriyosa kesinlikle 3. Aydan sonra ol bence
Hayalim38 Bende dün akşam doktorumun tavsiyesiyle üzerine biontek oldum şuan hafif kol ağrım var birazda baş ağrım var o kadar başka bişey yok inşallah olmazsa ama eşim 1.dozdada kötu oldu 2.dozdada bugün yine dökülüyor heryerim dedi az önce konuştuk ona gelmiyor aşı
Xxxseliiiin Gzmhsyn 2. Dozumu az önce oldum kol ağrısı normal bir tane parol içebilirsin dedi hemşire
Gonul_enes Gzmhsyn bende oldum 27+4 ve 32+4de kol acisi oldu sadece.bas agrisi olmadi ama olanlar vardi normal
ipos94 Merhaba bende geçtiğimiz pazar günü Biontech oldum, 24. Haftadayım, kol ağrısı biraz mide bulantısı ve halsizlik dışında bir yan etki yaşamadım. 2. dozu ay sonu ya da kasım başı olacağım🌸