Melo97as Valla bizimde son 8 gün normal doğum bekliyoruz Perşembe gunu randevum var ne durumda hiç bilmiyorum her gün hurma yiyorum 2 günde bir ilişki birinci katta oturuyorum ama merdiven var sürekli inip cikiyorum ama yarın 39 olucaz hala tık yok ne bı ağrı ne bı sancım artık doğurup kavuşmak istiyorum kızıma son zamanlar çok zor oluyormuş