Sblatc 32 haftalık hamileyim bi kaç haftadır sanırım çatı kemiği mi oluyo neresi oluyo tam bilmiyorum öndeki kemiklerim ağrıyo bazen özellikle yürürken falan. Böyle olması normal mi bebeğin başı aşağı mı döndü acaba ondan olabilir mi?
keyifkahvesi Sblatc 34 haftalığız aynı öndeki kemiklerim ağrıyo benim de ağırlaştıkça diye düşünüyorum Allah yardımcımız olsun dinlenince geçiyosa hafifliyosa sorun yoktur diye biliyorum dinlenin bol bol
betultosun_21 Sblatc ben 26 haftalığım benim de var o ağrıdan hemde bi kaç haftadır var bugün ebeye sordum kemikler genişliyor bebek de baskı yapınca ağrı ve sancı olması normal kendini yormamaya bak dedi. Hakikaten yorulunca daha çok ağrım oluyor
Maideee1 Sblatc bende de oluyor 36 haftaligim nerdeyse bir aydır çekiyorum o agriyi yorulunca oluyor genelde
Gamzeparlak1 Sblatc Evet aynen ben de 31+4 oldum iki haftayı geçti çatı ağrım var. Bugün kontrolde bilmiyormuş gibi sordum doğum pozisyonunda olduğu için baskı yapiyor çok normal dedi. Ay dün hele dönerken çat diye ses geldi bildiğin.
Sblatc Gamzeparlak1 normalse iyi. Bende bu hafta gidince sorucam. Arada ağrı falan da giriyo kasıklarıma yalancı sancıdır heralde. Erken doğum riski falan mı var diye bi korktum
Beyzinur Sblatc bnde 28im sag bacagimin kenari 2 haftadir gecmeyen agri var donemiyorum yuruyemiyorum cati kemigi agrisimi deniyor ona
Sblatc Beyzinur bacağın iç kısmıysa öyledir büyük ihtimalle bebek sağ taraftaysa belki oraya baskı yaptığı içindir. Bacağın dış kısmı kalçaya yakın bi yerse o da normal sanırım. Benimde bazen oluyo kalçama ağrı giriyo. Magnezyum eksikliğinden de olabiliyo
Gamzeparlak1 Sblatc şükür hiç ağrım olmuyor ama çatı ağrısı yoğunlaşıyor,sipam 10 gün önden gidiyormus ,2.45 Gr çıktı.