gbyalcin sadecenurrr 12. haftada kontrolüm vardı, doktorum bıraktırıp multivitamine başlattı ama onun içinde de var yine folik asit
Asyaveannesi36 sadecenurrr 12.haftaya kadar kullandım sonrasında regenesis verdi onun içinde de az miktarda olsa folik asit var
hanimhanimcik hamileliğin ilk 3 ayında folkik asit hapı kullanıyorsunuz sonrasında multivitamin veriyorlar onda da az miktarda oluyor