36+1 deyim sadece ek vitamin takviyesi yazdı doktorum bir kaç tane birde ateşim yükselmesin diye 1 sabah 1 akşam parol kullanıyorum birde kan sulandırıcı kullanıyorum onun dışında bol bol su en önemlisi bu.su dışında da sıvı tüketiyorum C vitamini içeren meyveleri tüketmeye çalışıyorum gün içinde ates ölçmesi ve oksijen ölçmesi yapmamı önerdi (oksimetre ile) oksijen seviyesi 95 in altına inmediği sürece ates 38.5 39 a çıkmadığı sürece evde atlatmaya çalışacağız çok geçmiş olsun acil şifalar 🤲🏻