Ylz_ 3. aydan sonra kilo kaybı önermiyoruz bebeğin gelişimi açısından. Bundan sonraki süreçte beslenmenize daha dikkat etmeye çalışın. Kilo almamak veya 1-2 kg gibi minimal bir kilo artışıyla gebeliğinizi tamamlamaya çalışın. İmkanınız varsa bir diyetisyenden danışmanlık almanızı öneririm hatta.