Dilantrkmn valla canım benim bebekler ikiz o yuzden normal tekil bebeklere göre yavaş yavaş büyür uzar dedi en son gittiğimde haftalarına göre iyiler dedi boy kilo ile ilgili knuşmadi önümüzdeki hafta kontrol var ozmn söyler heralde bilemedim ki seninkini :) hem her bebek aynı degil sağlıklıysa hersy yolunda dediyse doktor kafanı karıştırma bazısı gram olarak fazla ama aynı haftadasındır insan üzülüyor zayıf diye o yuzden araştırıp sorma