hipregnancy normal doğum olsaydı eşimin girmesini istiyordum o da istiyordu ama sezeryan olacağı için ikizlerimizin girme durumu kalmadı zannediyorum doktorumuza henüz danışmadık, zaten arada paravan gibi yeşil örtüler oluyor bir sürü bebeğin vajinadan çıkış anını değil bebeğin havaya kaldırılışını vs. Görüyor anneye o süreçte yardımcı oluyor, bebek kordonunu bazen babaya kestiriyorlar bence bağlanma anlamında çok güzel, ama istemeyen eş de zorlanmamalı çok kötü bir tecrübe de olabilir tamamen ellerim konuşarak vereceği bir karar bence kişiden kişiye değişir 🌸