Kızlar bişey soracam dün doktora gittimde bebek büyük dedi adet tarihimi sordu tam emin olamadığım için iki tarih verdim emin misin dedi evet dedim neye göre büyük olduğunu anlamadım. Bebeğin yapısına göre mi kilosuna göre mi yoksa hafta olarak mı büyük oluyor devlete gittiğim için çok bilgi de vermiyor