NaileCryn papatya56 hayırlı olsun canım Allahım sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı ☺️❤️🙏
N3F3RT4RI papatya56 hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 kaç haftalıkken duydunuz? Ben de 6+2 ye randevu aldım, inşallah sizin gibi mutlu ayrılırım doktorun yanından ❤️
papatya56 B-Y94 Sagol canım korka korka gıttım hastaneye iki düşügüm var ikincisinin kalp atısı yoktu yine olmaz diye çok şükür attı🤗
papatya56 N3F3RT4RI Bugun tam 8 haftalığım canım inşallah duyarsın Rabbim herkesın evladını bagıslasın🥰
Briahll papatya56 gözün aydın canımm bende 1 boş gebelik ve 1 kimyasal gebelik sonrasında dün bebeğimin kalp atışı olduğunu öğrendim aynı sevinci paylaşıyoruz 🥰
papatya56 Briahll Çok şükür sende duymuşsun canım benımde iki düşügüm bş tanede kimyasal geçirdim Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin🤗