Merhabaa 😊 Benim ikinci gebeliğim ilk bebegimi sezeryanla kucağıma aldım 2 yaşında suanda 3 aylık da gebeyim ilk gebeligimde dogumdan korkup zona olmustum simdide cevremde herkes 2. Sezeryan cok zor diye gene beni.korkutmaya başladı 2 kez sezeryan olan insanlar yazarsa sevinirim ilkim cok basitti 2. Si gercekten zor mu ?