SumeyyeBaltaci bana da aynılarını söyledi doktor, dondurulması lazım, hamile kalamazsin, olur da kalırsan düşük riskin var dedi. Ben sonrasında başka doktora gittim, o da evet yara var ama bu hamile kalmana da engel değil, düşüğe de yol acacak bı durum yok dedi. Sadece sana bı zararı olduğunda yani çok ağrılı adet sancısı ya da yoğun kanama vs durumlarda donduruyoruz ya da yakıyoruz dedi. Sonra 2 doktora daha gittim onlarda aynı şekilde operasyon yapılmasına gerek yok dedi. Sonuçta hicbi şey yaptırmadım, 7 aylık hamileyim 🤗