Bir önceki hamileliğimde bebeğim kalbi oluşmadan gelişimini durdurdu. Tam kürtaj olamadım narkozsuz yaptığım için sadece eşinin kesesi bozuldu çünkü kese kalmamıştı ondan sonra düşük yaptım rahmim iyice temizlendi kanamam bitti hemen arkasından hamile kaldım. Ara ara karın ağrım oluyor doktorum rahim büyüyor ondan dedi. İki hafta sonra tekrar kese gelişimine bakacaz şuan 5. Haftaya girdik ama tedirginim benim gibi olan var mı ?